"De la mà de la cultura", avui amb Gerard Martinez, publicista i escriptor, que ens presentarà el llibre «1-O, Basat en fets reals"».
El llibre ha estat escrit a càrrec de Pere Gilart, Imma González, Gerard Martínez i Abel Pujol sobre els escenaris i records de l’1-O a les terres de Lleida. Compta amb pròleg de Meritxell Serret i epíleg d'Antoni Bassas.
En Gerard Martinez dirigeix una empresa de comunicació amb contrastada experiència en matèria de 'community management' i especialitzada en la cobertura publicitària, gestió de serveis informatius, gestió de publicitat, presència de productes en pantalla; realització de publicitat, vídeos institucionals i publireportatges, i emissió en directe per Internet ('streaming').
Dirigit i presentat per Mònica Socias.