Arxiu de programes

"De la mà de la cultura", avui entrevistem a l'escriptora i filòloga Maite Salord

0 Comentaris
9-12-2021

"De la mà de la cultura", avui entrevistem a l'escriptora i filòloga catalana Maite Salord.

És llicenciada en filologia catalana a la Universitat de Barcelona el 1988 i des del 1989 és professora de llengua i literatura catalanes a l'Institut Maria Àngels Cardona de Ciutadella, Menorca.

Ha guanyat diversos premis de narració amb les obres «I del Somni Tot» (1998), «Mar de Boira» (2004, premi ciutat d'Olot de narrativa juvenil), «La mort de l'ànima» (2007, finalista premi Sant Jordi 2006), entre altres. Ha publicat dues novel·les «Com una nina russa» (2002) i «La Mort de l'Ànima» (2007, finalista del premi Sant Jordi 2006). El 2014 publica «L'alè de les cendres».

És la guanyadora del III Premi Proa de Novel·la 2021 amb «El país de l’altra riba». També destaca pel fet de ser membre de l'Institut d'Estudis Menorquins.

Dirigit i presentat per Mònica Socias.

0.0
Programes relacionats: "La jugada mestra" avui parlarem de l'ANC, del seu full de ruta "Just o legal", avui parlarem de dret penal "Incorrectes" avui «Els nouvinguts s'han d'integrar a Catalunya?» "De la mà de la cultura", avui parlarem de l'amor entre persones a la literatura "La jugada mestra" avui parlarem de l'espionatge i l'atac judicial a la llengua "Just o legal", avui iniciem el programa parlant d'hipoteques "Incorrectes" avui el «CatalanGate» i l'espionatge massiu "De la mà de la cultura", avui parlarem del Centenari de Guillem Viladot "La jugada mestra", avui debatrem sobre la situació política actual "De la mà de la cultura", avui parlem de «Gèneres fantàstics»

No hi ha cap comentari de moment...

Feu un comentari

El vostre correu electrònic no serà publicat.